DOAR CERAMICA ....

DOAR CERAMICA ....

duminică, 24 martie 2013

Lumea bonsailor : Evolutia Ciresului japonez

E o primavara foarte rece  si o parte dintre plante inca  nu le-am scos afara , printre ele se numara si Ciresul Japonez . Doar din cand in cand il mai scot afara in timpul zilei , sa se bucure de soare.El este un arbore destul de sensibil la temperaturile reci de la noi si de aceea am mare grija de el .
Avand parte de o temperatura mai ridicata decat cea de afara  a inceput sa inmugureasca , mugurii floriferi sunt mai mari si gata sa plesneasca .
Cu mugurii floriferi deschisi






Minunea s-a intamplat  si florile sunt atractia lui principala , are 5 floricele si toate striga "eu sunt mai frumoasa , ba eu sunt mai frumoasa............ ". Anul acesta mi-am propus sa ii creez o corona mai bogata asa ca deocamdata  fac doar niste ciupiri si ii admir florile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu