DOAR CERAMICA ....

DOAR CERAMICA ....

joi, 1 martie 2018

Taxodium distehum



In timp ce merg la serviciu in fie care dimineata ma uit la un grup de Taxodium distehum si mereu imi spun ca , ar trebui sa incep un nou proiect si anume un grup de taxodium pe o lespede .Materialul saditor l-am gasit la un targ (Zilele Horticulturii in fata Facultatii de Horticultura )

Cu acesta idee "tatuata" pe creier am inceput sa caut acea lespede , am gasit-o ,apoi am facut gauri de drenaj in ea si am asteptat momentul oportun pentru punerea in aplicatie a peisajului .

Lespedea este pregatita
Binenteles ca nu am putut sa astept foarte mult si am trecut la treaba , pe piatra am pus plasa speciala pt drenaj , aceasta plasa aici avand si rol de ancoraj in viitor ( pe langa sarma de legat cu care se mai ancoreaza ) a radacinilor .
Apoi am facut un dig dintr-un sol mai lutos si modelabil , "in vasul " format am adaugat amestecul de substrat ( pamant de gradina + ceva mranita +pietris granulatie mica +perlit )





Apoi am inceput sa asez plantele si sa le cosolidez , am format cu ele un triungi pentru a evidentia fiecare silueta in parte din orice unghi s-ar privi.




Pentru a preveni distrugerea digului ,puteam sa folosesc si o plasa cu ochiuri relativ mici (adica sa imbrac digul cu plasa ) dar am folosit cateva plantute de suculente , muschi de pamant si cateva fire de gazon 









O coafura noua 


Nu am insistat foarte mult cu tunderea , de inceput imi doresc doar sa se aseze


                              Ce mai trebuie sa fac  este sa realizez niste picioruse de sustinere



Recunosc ca piatra mi se pare cam micuta , dar eu zic ca m-am descurcat , sa lasam viitorul sa  ne spuna !!!😅😅😅😅


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu