DOAR CERAMICA ....

DOAR CERAMICA ....

marți, 25 februarie 2014

Evolutie Pyracanta 2013

Dupa cateva taieri si directionari ale ramurilor facute in primavara  ( 2013 ) , micul meu "arbore"  s-a dezvoltat destul de binisor , din Aprilie pana in Iulie a avut cateva cresteri noi , la unele am renuntat si am pastrat doar una.                                                                                                                                              
Martie 2013



Martie 20123

Aprilie 2013

Iulie 2013


Noiembrie 2013
Aici se vede pe cea care am ales-o , ma gandesc sa dezvolt un nou etaj pe viitor , dar inca sunt in cautare de noi ideii .
Ma mai gandesc sa transform acesta piracanta in forma cascada sau semicascada .
De un singur lucru imi pare rau ca nu s-a intamplat anul acesta ( 2013 ) si anume faptul ca nu a inflorit si stiu ca a fost din cauza taierilor , dar  in primavara urmatoare o sa fie plina de flori si  fructe .
Am sa va tin la curent .


Noiembrie 2013


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu